Naučiť sa plánovať a organizovať ako rozdeliť čas medzi požadované úlohy a aktivity, umožňuje ľuďom pracovať šikovnejšie a dosiahnuť viac v kratšom čase. Výskum potvrdzuje, že stres je jednotlivcom a tímom spôsobovaný z dôvodu nedostatku zručného manažmentu času. Zameranie sa na výsledky, a nie na úlohy, je kľúčom k správnemu manažmentu času. Mnohí ľudia sú zaujatí tým, že sú zaneprázdnení, ale v skutočnosti urobia menej, čo spôsobuje zmeškanie termínov, zvýšenie stresu a celkovo nižší pracovný štandard.
Zobrať si čas na plánovanie času, či ako jednotlivec alebo skupina, sa môže zdať byť časovo náročné samé o sebe, ale v konečnom dôsledku to ušetrí čas v dlhodobom horizonte a zabezpečí dosiahnutie správnych výsledkov. Jednotlivci a tímy, ktoré majú štruktúrovaný časový manažment, sú vnímané ako profesionálnejšie ako tí, ktorí to nemajú.
Pozrite sa na tento výber obľúbených programov.
Nenašli ste to, čo hľadáte?