BNZ vyhodnocuje výkon v Situation Room

Publikované 1. 6. 2019

Ciele

V Bank of New Zealand hľadali obchodnú simuláciu, ktorú by mohli zahrnúť do nedávneho hodnotiaceho centra ako súčasť ich vnútorného procesu najímania zamestnancov. Bank of New Zealand je jednou z popredných bankových inštitúcií na Novom Zélande už od svojho vzniku, ktorý sa datuje do roku 1861. Hodnotiace centrum je navrhnuté tak, aby hodnotilo kandidátov v užšom výbere podľa viacerých kritérií ako individuálne pohovory, skupinové prezentácie a správanie v tímovom prostredí. Program potreboval poskytnúť hodnotiteľom príležitosť pozorovať účastnikov, ako aj poskytnúť príležitosť pre diskusiu, sebahodnotenie a spätnú väzbu.

Riešenie

V daný deň sa 24 delegátov zúčastnilo cvičenia v skúsenostnom učení Situation Room naprieč dvomi oddelenými dohodnutými schôdzami. Situation Room, ktorú vyvinuli novozélandskí partneri Catalyst Global Team Events, je jedným z najnovších špičkových eventov zameraných na podnikanie. Zamerané na vznikajúcu globálnu situáciu, tímy sú vyzvané, aby posúdili a reagovali na aktualizácie video odkazu v reálnom čase, aby poskytli presné informácie o scenári Čo, Kde, Kedy a Kto z nezákonného obchodu.

Situation Room bola navrhnutá tak, aby stimulovala a vyzývala myslenie v časovej tiesni s vysokým tlakom a okolo týchto kľúčových vzdelávacích cieľov:

  • Medzi-funkčná komunikácia: Rozširovať sa nad rámec jednotlivých úloh a úrovní, aby sa zjednotili smerom k spoločnému cieľu a dosiahli úspech s jasnou, stručnou a koordinovanou komunikáciou.
  • Agilné myslenie: Povzbudzovanie a oceňovanie rýchlosti a flexibility nielen na identifikáciu a prispôsobenie sa efektívnejším a efektívnejšie spôsoby práce, ale aj na pochopenie toho, že spôsob „dnes“ môže byť úplne odlišný od spôsobu „zajtra“.
  • Situačné vedenie: Identifikácia správania vyžadovaného v kontexte skupiny a prostredia na implementáciu štýlu vedenia, ktorý najlepšie vyhovuje cieľom a okolnostiam danej úlohy.

Účastníci boli následne vedení hodnotením tímu, aby sa zamysleli nad výkonom pred tým, ako boli pozvaní, aby prediskutovali poučenie zo svojich skúseností s celou skupinou.

Výsledok

Situation Room poskytla hodnotiteľom BNZ vynikajúcu príležitosť pozorovať osobné a tímové črty, vlastnosti a samozrejme výkon prostredníctvom formy gamifikácie. Účastníci poukázali na spoločné body diskusie, ktoré odkazovali na potrebu koordinovaného prístupu s cieľom riadiť mnohé premenné v rámci eventu. Účastníci si uvedomili, že pre každého člena tímu je tu príliš veľa informácií na pochopenie. Tiež si všimli, že na posúdenie meniacej sa situácie bol obmedzený čas. Aby celý tím úspešne udržal rovnováhu medzi rýchlosťou a presnosťou, museli rýchlo a efektívne prideľovať úlohy a role. Program bol obrovským úspechom pre hodnotiteľov aj účastníkov.



Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie