Pozornosť publika na konferencii je kritická pre jej úspech. Výskum ukazuje, že priemerný rozsah pozornosti u dospelých ľudí je iba 10 minút. Preto je mimoriadne dôležité, aby konferenční rečníci prispôsobili ich spôsoby konania a ich obsah pravidelne počas ich prezentácie aby si udržali pozornosť a angažovanosť publika.
Aktivity na rozprúdenie, takzvané "energisery" medzi prezentáciami sú považované za nutné nástroje angažovanosti, kritické pre ROI. Konferenčné energisery by mali byť súčasťou premyslenej stratégie na vytvorenie interaktívnych príbehov s účastníkmi, aby uľahčili želaný výsledok. Dobre umiestnené energisery zamerajú pozornosť, zhrnú konferenčné poznatky a zvýšia udržanie naučeného. Energisery sú dostupné v rozličných formách. Od hudby a rytmu až k zábavným networking aktivitám a aktívnym well-being programom. Energisery na technickej báze ako Go Engage a Shake It! majú pridanú výhodu okamžitej kvantitatívnej analytickej spätnej väzby.
Pozrite sa na tento výber obľúbených programov.
Nenašli ste to, čo hľadáte?