Zákaznícke vzťahy

Premeňte kontakty na zákazníkov a vytvorte vzťahy prostredníctvom pravidelnej a primeranej komunikácie.

customer relationships

Budovanie vzťahov je kľúčom k lojalite zákazníkov. Digitálne technológia umožňujú priame interakcie so zákazníkmi, čo umožňuje firmám optimalizovať manažment životného cyklu, na základe analýzy potrieb zákazníkov. Firmy teraz môžu jednoducho požiadať zákazníkov, aby im povedali čo si myslia, potrebujú a chcú v rámci kvantitatívnych prieskumov. Na druhej strane, kvalitatívne techniky vyžadujú pozornú interpretáciu dát. Úspešný marketing zákazníckych vzťahov je komplexný akt, ktorý vyžaduje dlhotrvácny, agilný prístup na porozumenie súčasných a budúcich potrieb zákazníkov.

Premena kontaktov na zákazníkov je možná prostredníctvom pravidelnej, primeranej komunikácie. Digitalizácia poskytla platformu na nepretržité počúvanie spätnej väzby zákazníkov. Dala tiež moc zákazníkom rozhodnúť sa na základe faktov. To znamená, že je dôležitejšie než kedykoľvek predým, byť úprimný k zákazníkom a prinášať skutočné zákaznícke riešenia namiesto nesprávnych sľubov. Ako vo všetkých vzťahoch, je dôležité ostať pravidelne v kontakte. Zahrňte mix informácií vo vašej digitálnej komunikácii o tom, čo robíte pre zákazníkov a zdieľajte zaujímavé články. Pamätajte aj na zaslanie osobných rukou písaných poznámok a folow up biznisové telefonáty. Kľúčové je tiež dať zákazníkom pocit, že sú cenení prostredníctvom podpory a odmeňovania ich lojality.


Spojte sa s nami

Pozrite sa na tento výber obľúbených programov.
Nenašli ste to, čo hľadáte?

Spojte sa s nami

Súvisiace Case Studies