Na ich nedávnej leadership konferencii využila britská spoločnosť, Intercontinental Group, teambuildingovú aktivitu Bridging the Divide od Catalyst na zdôraznenie efektívnej komunikácie a zákazníckeho servisu.
Rozdelenie úloh a zodpovednosti
Tímy dostali pridelené špecifické časti mosta. Dostali návody, materiály a nástroje potrebné na stavbu ich častí. Rozličné úlohy boli rýchlo rozdelené a plán stavby načrtnutý. To bolo nevyhnutné pre úspech ich mosta, keďže každý tím určil plán na stavbu časti mosta, ktorú musel potom postaviť iný tím!
Plánovanie & Konštrukcia
Tímy komunikovali ich plány a spolupracovali na stavbe súvisiacich častí mosta tak, aby zaistili, že sa všetky strany zhodujú - nejednoduchá úloha, keďže most bol naschvál navrhnutý so zákrutami a prevýšeniami! Tímy plne využili dostupné ako komunikačné nástroje “Email Inboxes” a “Call Centers” na výmenu dát a ozrejmenie a verifikáciu informácií.
Spojenie častí
Ako sa blížil termín odovzdania, tímy sa poponáhľali overiť posledné detaily a pridali záverečné maličkosti na most. V čase doručenia, tímy doniesli ich dokončené časti ich “zákazníkovi”, ktorý overil, že boli postavené podľa plánu. Vzrušenie nastalo, keď dali ich spoločný most dokopy a dobre sa zasmiali, keď niektoré z častí vyšli inak, ako si predstavovali.
Testovanie mosta
Po krátko debrífingu na zdieľanie skúseností a kľúčových poznatkov z popoludňajších aktivít, sa tímy vrátili do miestnosti, aby ich most otestovali. Riaditeľ IHG Greater China sa zhostil diaľkového ovládania auta. Za povzbudzovania delegátov, toto auto úspešne prešlo celým mostom, čo zanechalo úsmev na tvári u všetkých účastníkov.
Ako suvenír dokazujúci čo môže byť dosiahnuté pri spolupráci na spoločnom cieli si delegáti zapózovali na skupinovej fotke s ich nádherných kruhovým mostom.