Jednou z dôležitých stratégií na zvýšenie angažovanosti zamestnancov a zjednotenie tímov, je zapojiť ich do značky spoločnosti. Podnikať kroky aby sa vaši zamestnanci stali ambasádormi značky má skvelý efekt na udržanie zamestnancov a hodnotu značky. Zamestnanci sú zákazníkmi vnímaní ako hodnoverný zdroj informácií. Týmto dodávajú značke autentickosť a pomáhajú budovať vzťahy s ľuďmi, ktorý s ňou prichádzajú do styku.
Značka by mala byť podstatnou časťou firemnej kultúry a jej hodnôt. Zamestnanci by mali značke rozumieť a vedieť ako ju efektívne a akurátne komunikovať. Toto vyžaduje tréning zamestnancov o stratégii značky spoločnosti a do istého rozmeru aj príležitosť pre každého zamestnanca mať slovo v jej rozvoji. Toto si vyžaduje dôveru, kooperáciu a kolaboráciu medzi oddeleniami.
Lídri si nevyhnutní pri premene zamestnancov na ambasádorov značky. Rovnako ako kultúra spoločnosti, lídri musia žiť a dýchať značkou, konzistentne a jasne. Leadership tréningy zamerané na značku sú užitočné pre lídrov na vývoj stratégií na vyvinutie cieľov značky v rámci tímu.
Existuje niekoľko Catalyst Global teambuildingov, zamestnaneckých dní, leadership tréningov a onboarding programov, ktoré môžu pomôcť posilniť zapojenie zamestnancov a ich vzdelanie ohľadom značky a stratégie značky.
Pozrite sa na tento výber obľúbených programov.
Nenašli ste to, čo hľadáte?