AIESEC dáva naspäť

Publikované 4. 4. 2015 autorom Stuart Harris

AIESEC (Association Internationale des Étudiants en Sciences Économiques et Commerciales) organizuje medzinárodné študentské výmenné programy pre profit ako aj non-profit spoločnosti. Team Building Asia je dlhodobo podporným partnerom medzinárodnej mládežníckej organizácie AIESEC a boli pozvaní, aby zorganizovali unikátny program so sociálnym vplyvom na ich evente.

Dávať naspäť s Rags to Riches

Ako partner v sieti Catalyst Global, sme my v Team Building Asia vnímali toto ako perfektnú príležitosť pre teambuildingový program Rags To Riches. Tento program povzbudzuje účastníkov aby dali naspäť komunitám, v ktorých pracujú a zároveň recyklovali kvalitné, no nechcené veci. V tomto prípade sme sa rozhodli nájsť kreatívny spôsob doručenia noseného oblečenia lokálnej charite a zároveň vytvoriť príležitosť pre teambuilding pre AIESEC tím.

Ako to prebiehalo?

Náš kreatívny tím preniesol Ripples logo na obrovskú plachtu vo forme unikátneho matrixu, do ktorého delegáti museli vložiť oblečenie do predurčených, označených miest. Táto obrovská networking a komunikačná výzva prinútila tímy spolupracovať na poskladaní, konsolidovaní a výmene oblečenia tak, aby kopírovali rôzne črty loga a perfektne zodpovedali farbám. Počas toho lídri tímov kričali nápomocné príkazy na upravenie tohto 3D textilného loga a nakoniec vzniklo úžasné umelecké dielo, unikátne pre AIESEC.

Dosiahnutie želaných cieľov

Významné znaky loga zahŕňajú obrysy Hongkongu, kde je najvýraznejšia Bank of China a dva Ripples postavičky na stranách loga. Nasledujúc debriefing o efektivite tímovej práci a dosahu na lokálne komunity, bolo oblečenie prezentované The Salvation Army na distribúciu do ich početných bánk s oblečením po celom Hongkongu.

“Rags To Riches vytvorilo unikátny teambuildingový event pre našu tretiu Ripples medzinárodnú konferenciu, a zároveň zvýšila povedomie našich delgátov o potrebe redukcie odpadov a podpore udržateľnosti v našom lokálnom prostredí.”Dennis Su, Vice President, AIESEC

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie