Kľúčové ciele
- Budovanie dôvery
- Hlbšie vzťahy
- Zlepšená komunikácia
- Dívanie sa dopredu
V daný deň
Po dvoch dňoch plných schôdzok sa delegáti EY po obede vrátili do zasadacej miestnosti hotela W v Bangkoku. Tu objavili stanicu pre budovanie robotov a kreatívne materiály pre budovanie kurzov rozložené na svojich stoloch. Stručná kontextualizácia sveta robotiky a ich úloha "SKVELÝCH budovateľov BUDÚCNOSTI" určila scénu. Tímy sa potom prihlásili k stavbe robotov a budovaniu skúšobného kurzu. Dvaja až traja členovia tímu zostavili každého robota podľa podrobných grafických pokynov na dodanom iPade. Po dokončení použili iPad k programovaniu a ovládaniu robota.
Jeden po druhom, tímy dostali prístup do arény, aby si prezreli konečnú závodnú dráhu. Museli si ju zapamätať a zopakovať. S týmto kurzom replík, prevádzkovali skúšobné jazdy okolo pretekárskej dráhy. Zásadné bolo efektívne plánovanie, krištáľovo jasná komunikácia a zameranie na detaily. Tímy pretekali so svojimi robotmi okolo pretekárskej dráhy.
Akonáhle bol závod kompletný, tímy ozdobili svojich robotov jednoduchým dekoratívnym prvkom vo farbách EY. Rovnako ako futbalový dres označovali tím každého robota. Potom sa zhromaždili v aréne, aby si zahrali robotický futbal.
Výsledok
Robot Revolution bol veľký úspech. Aktivita s jasným cieľom, avšak v uvoľnenej atmosfére, povzbudila účastníkov k rozvoju ich komunikačných zručností. Vďaka zábavnej zdieľanej skúsenosti umožnila skupine rozvíjať hlbšie vzťahy a budovať dôveru.