Kolaboratívna a inovatívna výzva pre Dunnhumby

Publikované 1. 6. 2019

Každoročná schôdza Dunnhumby sa konala v dňoch 9. - 11. novembra 2018 v Crowne Plaza, Jaipur, India. Bola to jediná príležitosť v priebehu roka, kedy sa zišiel celý tím. Vedúci tím v Dunnhumby hľadal vzrušujúci, nezabudnuteľný koncept, ktorý by umožnil, aby sa zamestnanci cítili prepojení navzájom aj s organizáciou. Spoločnosť dfrens, popredná team-buildingová spoločnosť v Indii a exkluzívny držiteľ licencie Catalyst Global pre tento región, bola vyzvaná, aby vyvinula a dodala skúsenostnú aktivitu, ktorá by sa zamerala na kľúčové ciele spoločnosti Dunnhumby.

Ciele v skratke

  • Tímová práca
  • Spolupráca naprieč hierarchiou
  • Vzájomný rešpekt
  • Podnikateľský duch
  • Kolektívne kreatívne myslenie
  • Rozvoj kolaboratívnej stratégie
  • Skupinová tvorba rozhodnutí
  • Tímová dynamika

 Dunnhumby Food Truck Challenge

V ten deň

V slnečnom popoludní 10. novembra, na trávnikoch Crowne Plaza Jaipur, v tímoch po 20 členov, sa 300 účastníkov zapojilo do team-buildingovej aktivity "Food Truck Challenge", konceptu, ktorý je založený na jednom z najrýchlejšie rastúcich nových obchodných konceptov.

Tímom bola odovzdaná obálka s úplným stručným popisom toho, čo sa od nich očakáva ako od podnikateľov vo Food Trucku. Ten zahŕňal danú hlavnú ingredienciu, čas, kedy bude jedlo podávané, umiestnenie vozidla a profil zákazníkov.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

S iba 45 minútami na vypracovanie stratégie museli tímy pripraviť svoje podnikanie od nuly. S popísanými akciami a definovanými rolami a zodpovednosťami sa tímy rozdelili do pracovných skupín. Niektorí stavali a navrhovali food truck a iní formulovali a realizovali marketingový plán. Keď sa špajza otvorila, kuchári sa náhlili pre potrebné ingrediencie a začali pracovať na príprave pokrmov.

V posledných 45 minútach eventu tímy prezentovali svoje pokrmy spolu so zhrnutím marketingu a propagácie značky. Rozhodcovia oznámili víťaza naprieč radom kritérií.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Výsledok

Celá aktivita bola oslavovaná ako obrovský úspech a účastníci sa zapojili do celého procesu. Event povzbudil účastníkov, aby premýšľali nekonvenčne a pochopili význam inovácií a kreativity, čo bolo jasne preukázané v rozmanitosti prezentovaného jedla. Naučili sa praktizovať plánovanie a strategizáciu ako tím, rozhodovať o ponuke a prezentovať konečné body rozhodcom.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Koncept Food Truck pomohol spojiť účastníkov a informovať o skutočnom duchu spolupráce organizácie. Aktivita vyžadovala, aby ľudia pracovali spoločne v tímoch, záviseli na sebe prostredníctvom série úloh, vrátane prideľovania zdrojov, prideľovania zodpovedností, zdieľania informácií a osvedčených postupov a zamerania sa na spoločný cieľ. Tiež účastníkom pomohla uvedomiť si rozsah toho, čo môžu dosiahnuť, ak budú spolupracovať. Aktivita v nich nakoniec zanechala pocit úspechu, hrdosti a spolupatričnosti.

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie