Ciele v skratke
- Tímová práca
- Spolupráca naprieč hierarchiou
- Vzájomný rešpekt
- Podnikateľský duch
- Kolektívne kreatívne myslenie
- Rozvoj kolaboratívnej stratégie
- Skupinová tvorba rozhodnutí
- Tímová dynamika
V ten deň
V slnečnom popoludní 10. novembra, na trávnikoch Crowne Plaza Jaipur, v tímoch po 20 členov, sa 300 účastníkov zapojilo do team-buildingovej aktivity "Food Truck Challenge", konceptu, ktorý je založený na jednom z najrýchlejšie rastúcich nových obchodných konceptov.
Tímom bola odovzdaná obálka s úplným stručným popisom toho, čo sa od nich očakáva ako od podnikateľov vo Food Trucku. Ten zahŕňal danú hlavnú ingredienciu, čas, kedy bude jedlo podávané, umiestnenie vozidla a profil zákazníkov.
S iba 45 minútami na vypracovanie stratégie museli tímy pripraviť svoje podnikanie od nuly. S popísanými akciami a definovanými rolami a zodpovednosťami sa tímy rozdelili do pracovných skupín. Niektorí stavali a navrhovali food truck a iní formulovali a realizovali marketingový plán. Keď sa špajza otvorila, kuchári sa náhlili pre potrebné ingrediencie a začali pracovať na príprave pokrmov.
V posledných 45 minútach eventu tímy prezentovali svoje pokrmy spolu so zhrnutím marketingu a propagácie značky. Rozhodcovia oznámili víťaza naprieč radom kritérií.
Výsledok
Celá aktivita bola oslavovaná ako obrovský úspech a účastníci sa zapojili do celého procesu. Event povzbudil účastníkov, aby premýšľali nekonvenčne a pochopili význam inovácií a kreativity, čo bolo jasne preukázané v rozmanitosti prezentovaného jedla. Naučili sa praktizovať plánovanie a strategizáciu ako tím, rozhodovať o ponuke a prezentovať konečné body rozhodcom.
Koncept Food Truck pomohol spojiť účastníkov a informovať o skutočnom duchu spolupráce organizácie. Aktivita vyžadovala, aby ľudia pracovali spoločne v tímoch, záviseli na sebe prostredníctvom série úloh, vrátane prideľovania zdrojov, prideľovania zodpovedností, zdieľania informácií a osvedčených postupov a zamerania sa na spoločný cieľ. Tiež účastníkom pomohla uvedomiť si rozsah toho, čo môžu dosiahnuť, ak budú spolupracovať. Aktivita v nich nakoniec zanechala pocit úspechu, hrdosti a spolupatričnosti.